Webinar: Samen helpen we burgers verder
Ben jij een professional of intermediair die in contact staat met burgers? Wil je weten hoe de Nationale ombudsman te werk gaat en wat wij voor jou kunnen betekenen?
Neem dan deel aan ons webinar "Samen helpen we burgers verder"
Tijdens dit webinar krijg je een kijkje achter de schermen van onze klachtbehandeling, en wat jij daarvan kan meenemen in jouw werkproces:
- Wat gebeurt er als er een klacht binnenkomt?
- Hoe verloopt het proces van onderzoek tot oordeel?
- Wat zijn onze uitgangspunten voor klachtbehandeling?
- Wat doen we met onze bevindingen?
Daarnaast bespreken we hoe jij als professional of intermediair met ons kunt samenwerken:
- Wanneer en waarvoor kun je bij ons terecht?
- Hoe kun je burgers het beste doorverwijzen of ondersteunen bij een klacht?
- Welke hulpmiddelen en informatie bieden wij aan?
Uiteraard is er ook ruimte om vragen te stellen. Er zal een opname worden gemaakt van deze bijeenkomst.
Host: Mohamad Alhadjri, trainer en adviseur professionele klachtbehandeling bij de Nationale ombudsman
Praktische informatie:
Wanneer: 1 december
Tijd: 14:00 – 15:30 | 1,5 uur (1 uur webinar, half uur tijd voor vragen). Digitale inloop vanaf 13:45.
Voor wie: Professionals en intermediairs die werken met burgers of klachten behandelen
Aanmelden: Ga naar deze link en selecteer het tijdsslot van 13:45 op 1 december. Schrijf je in, en je ontvangt automatisch een link naar de webinar die je kan opslaan in je agenda.
Vragen over deze bijeenkomst of problemen met inschrijven? Stuur een bericht naar mij op l.sirks@nationaleombudsman.nl.