Basma Djemni-Smith
- communitymanager
- de Raadbaak
Sinds januari 2023 communitymanager voor de Raadbaak van de Nationale Ombudsman.
Sinds januari 2023 communitymanager voor de Raadbaak van de Nationale Ombudsman.
Ik ben financieel psycholoog, researcher, trainer/coach&adviseur financieel gedrag. Tevens lector Behavioral Finance aan o.a. UCLL (Associatie KU Leuven), master in financial planning, (rechtbank)mediator, specialist geld werk &recht, verzekeringen
Sinds 2021 werkzaam bij de Nationale ombudsman. Ik onderzoek klachten van burgers over de overheid. Meestal zijn dit klachten over zorg en ondersteuning (Wmo, Jeugdwet, Wlz).
Na een studie psychologie heb ik een aantal jaar in Italiƫ gewoond en gewerkt. Toen ik in 2007 terugkwam, ben ik in het vak van community manager gerold. Sinds '13 werk ik zelfstandig. Begin '17 ben ik samen met Peter Staal een bureau gestart, Bind!
Onderzoeker bij de Nationale ombudsman. Als onderzoeker houd ik mij vooral bezig met klachten over overlast, handhaving en de leefomgeving. Daarnaast ben ik een van de projectleden van het project Omgevingswet.
Deze account wordt gebruikt door de communitymanager voor het modereren van de Raadbaak. Voor al je vragen over de Raadbaak kun je hier terecht.
Ik ben sociaal raadsvrouw, en zit in de OR. Buiten het werk ben ik oudervertegenwoordiger bij scouting, breng ik een ouderencontactblad rond.
Als contentmanager voor de Nationale ombudsman zorg ik samen met mijn collega's dat het verhaal over wie we zijn en wat we doen op verschillende manieren en via verschillende kanalen verteld wordt aan de mensen die ons nodig kunnen hebben.
In deze groep kun je documentatie vinden zoals rapporten, adviezen en onderzoeken die zijn uitgebracht. Ook vragen de onderzoekers van de Nationale Ombudsman, de Kinderombudsman en de Veteranenombudsman hier regelmatig om hulp en input van intermediars.