Leden

  • Communitymanager
  • De Nationale Ombudsman
  • Sinds juni 2025 ben ik vanuit de Nationale ombudsman de communitymanager van de Raadbaak. Ideeën, vragen, tips? Neem zeker contact op! Je kan mij mailen op l.sirks@nationaleombudsman.nl

  • Social Designer
  • Muzus
  • plaatsvervangend Ombudsman
  • Ombudsman Nijmegen
  • (Kinder-)ombudsman
  • Ombudsman Nijmegen
  • Beleidsadviseur WMO & Veiligheid
  • Gemeente Maashorst
  • Docent en stagecoördinator
  • Hogeschool Windesheim
  • klachtencoördinator
  • Gemeente Sluis
  • substituut ombudsman
  • De Nationale ombudsman
  • onderzoeker
  • Nationale ombudsman
  • Onderzoeker bij de Nationale ombudsman. Als onderzoeker houd ik mij vooral bezig met klachten over overlast, handhaving en de leefomgeving. Daarnaast ben ik een van de projectleden van het project Omgevingswet.

  • Klachtencoördinator
  • Gemeente Hengelo
  • Lid, voorzitter, eigenaar
  • Diverse commissies, klachten, urgentie en vraagpunt antidiscriminatie
  • plv. klachtencoördinator
  • Gemeente Sluis
  • adviseur klant(gericht werken)
  • Dienst Uitvoering Onderwijs
  • ambtenaar
  • den haag
  • 30 + jaar in dienst overheid. Social maatschappelijk. Helicopterview, besluitvaardig en probleem oplossend. Meld me aan om nog breder beeld te krijgen van oplossings gericht werken.

  • Adviseur - Docent
  • Involon - lokale belastingen
  • Adviseur en docent op het terrein van lokale belastingen.
    Specialisme: (dwang)invordering, deurwaarderij, kwijtschelding en insolventie.

  • Communicatieadviseur
  • Ombudsman Rotterdam-Rijnmond
  • plv. gemeentelijke ombudsman
  • Gemeente Oost Gelre
  • Specialist juridisch integraal-dienstverlening, klachtbehandelaar
  • MER Omgevingsdienst
  • Concerncoördinator Klachten en Publieksreacties
  • Gemeente Rotterdam
  • Klachtenbeheerder
  • Waternet
  • Sinds September 2023 werkzaam bij Waternet als Senior Klachtenbeheerder. Rapporteren, signaleren, coachen, verbeteren. De neutrale blik scherpen.