Online bijeenkomst: professionele klachtbehandeling
- 468
- 31
Professionele klachtbehandeling vraagt bijzondere vaardigheden bij klachtbehandelaars. Je krijgt te maken met lastige gesprekken, conflicten en soms ingewikkelde klachten.
Deze online bijeenkomst is gericht op doen en ervaren. Lang niet elke situatie past binnen regels of voorschriften over hoe je het meest passend moet handelen. Des te belangrijker dat je het antwoord paraat hebt op vragen als:
- Hoe herken je onvrede vóórdat het een klacht is, en kun je dat op een informele manier oplossen?
- Hoe ga je om met complexe klachten?
- En blijf je actief meedenken met de burger?
Direct toepasbare tips
De waarde van van deze bijeenkomst is het samen discussiëren over de behandeling van voorbeeldklachten en het uitwisselen van ervaringen uit de praktijk. Er is vaak niet één juiste oplossing voor een klacht. Door deze interactieve aanpak krijg je als deelnemer direct toepasbare tips, én ben je je bewust van de effecten van jouw handelingen.
Doelgroep
Bent je klachtbehandelaar bij een gemeenten of uitvoeringsinstelling? Dan is deze bijeenkomst voor jou!
Bijeenkomst aanhoudend en grensoverschrijdend klaaggedrag
Dit is de eerste bijeenkomst in een reeks. Op 29 oktober is er ook een online bijeenkomst grensoverschrijdend en aanhoudend klaaggedrag. Dit volgt echter op professioneel klaaggedrag, het is daarom aanbevolen om deze bijeenkomst eerst te volgen.
Aanmelden
Kan door op de groene knop aanmelden te klikken. Je ontvangt de link voor de teamsbijeenkomst t.z.t. via de mail. Niet meer aanwezig? Meld je dan ook weer af via de knop hier.