- 1
- 376
- 9
- 10:00-11:00LocatieWebinar onlineCategorieBijeenkomst
- 23 sep
- Jody van Diemen
- 57
Huiskamergesprekken passende zorg
https://enmaes.wufoo.com/forms/huiskamergesprek...Praat je mee over de zorg van de toekomst? Geef je voorkeur op voor een plaats en moment.
- 14:30-15:30LocatieTeamsCategorieBijeenkomst
- 1
- 3551
- 56
- 8 sep
- Petra van Vulpen
- 123
Pillar page - Kandoor
https://kandoor.nl/onderwerpenOp zoek naar informatie over financi??n? Kies uit onze verschillende onderwerpen, zoals: belastin...
- 24 aug
- Alice Hesp
- 173
Samenwerken aan ‘Van klacht naar kans!’ Problemen omzetten in mogelijkheden voor groei en verbetering. Graag stel ik mij aan jullie voor. Mijn naam is Alice en ik ben sinds 2020 werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris in de VVT en GGZ. In mijn functie merk ik steeds vaker dat het breed samenwerken met verschillende instanties, waaronder gemeentes, ontzettend belangrijk is om snel tot goede oplossingen te komen voor de kwesties die m...
- 1 aug
- linda molenaar
- 2
- 359
- 18 jul
- Basma Djemni-Smith
- 1
- 5
- 533
- 15:00-16:00CategorieBijeenkomst
- 533
- 36
Klachtbehandeling gaat vaak goed. Toch kom je als klachtbehandelaar soms voor uitdagingen te staan. Bijvoorbeeld wanneer een burger blijft bellen of schrijven over een klacht die al afgehandeld is. Of als je bij het behandelen van een klacht uitgescholden of geïntimideerd wordt. Dit zijn voorbeelden van aanhoudend of grensoverschrijdend klaaggedrag. Wanneer en hoe stel je als klachtbehandelaar grenzen als je met dit soort klaaggedrag te maken ...
- 11:00-12:00LocatieWebinar onlineCategorieBijeenkomst
- 466
- 31
Professionele klachtbehandeling vraagt bijzondere vaardigheden bij klachtbehandelaars. Je krijgt te maken met lastige gesprekken, conflicten en soms ingewikkelde klachten. Deze online bijeenkomst is gericht op doen en ervaren. Lang niet elke situatie past binnen regels of voorschriften over hoe je het meest passend moet handelen. Des te belangrijker dat je het antwoord paraat hebt op vragen als: Hoe herken je onvrede vóórdat het een klacht is...
- 20 jun
- Olaf Nouwens
- 1
- 340
- 14 jun
- Basma Djemni-Smith
- 422
Nationale ombudsman Reinier van Zutphen en Kinderombudsvrouw Margrite Kalverboer komen naar de provincie Noord-Holland. Maandag 14 tot en met woensdag 16 oktober staan in het teken van ontmoetingen met burgers en professionals, waarin we lokale signalen, kennis en informatie met elkaar uitwisselen. Momenteel zijn we bezig met het samenstellen van het programma, en daar kunnen we jouw kennis van de regio bij gebruiken. De Nationale ombudsman e...
- 13 mei
- Basma Djemni-Smith
- ·
- Aangepast 14 mei
- 16
- 627
- 6 mei
- Paco Pos
- 1
- 1
- 547
Astrid Rijff: Gedeeld in onze helpdesk.1716220544
- apr 2024
- Bart van Pagée
- ·
- Aangepast 12 apr
- 1
- 855
- 18 apr
- Basma Djemni-Smith
- 569
Aan de deelnemers uit Overijssel hebben we gevraagd bij wie we in de regio echt op bezoek moeten tijdens de Provincietour. We hebben veel leuke reacties gehad, waaronder van @rinabeers. Zij tipte ons RIBW Overijssel en Kadera en daar zijn we dan ook daadwerkelijk naartoe gegaan met Nationale ombudsman Reinier van Zutpen en collega's. Tijdens het bezoek sprak ombudsman Reinier van Zutphen onder andere over kinderen & huiselijk geweld en het bel...
- apr 2024
- Annemieke Kerst
- 623
Het beste besluit voor het kind | De Kinderombudsman
https://www.kinderombudsman.nl/het-beste-beslui...- jan 2023
- Andre van Mierlo
- 16
- 1344
Afgeschermde vragen en gesprekken
Heb je een vraag of bericht over een casus, of bevat je vraag gevoelige informatie over een burger of situatie? Stel hem dan hier. Deze kolom is enkel zichtbaar voor leden van de Raadbaak en vragen die hier gesteld worden zijn niet zichtbaar voor niet-leden en zijn niet vindbaar via Google of andere zoekmachines.