• 24 jul
  • Kelly Reimert
  • 181

Die oproep doen we in een nieuw format op onze LinkedIn-pagina. We presenteren een casus waarbij een burger een probleem heeft met de overheid. Vervolgens vragen we onze volgers om mee te oordelen en te bekijken of hun oordeel overeenkomt met dat van de ombudsman. Wil jij als professional ook mee oordelen? Of ben je benieuwd wat het standpunt van de ombudsman was in deze casus? Je kunt het teruglezen in dit LinkedIn-bericht. Hier een kleine pr...

Kelly Reimert
De Raadbaak
  • 15 jul
  • Lys-Anne Sirks
  • 133

Nationale ombudsman Reinier van Zutphen en Kinderombudsvrouw Margrite Kalverboer komen naar Drenthe. Woensdag 5 tot en met vrijdag 7 november staan in het teken van ontmoetingen met burgers en professionals, waarin we lokale signalen, kennis en informatie met elkaar uitwisselen. Momenteel zijn we bezig met het samenstellen van het programma en daar kunnen we jouw kennis bij gebruiken. We horen graag wat er speelt in de provincie. Waar móeten w...

Lys-Anne Sirks
De Raadbaak
  • 11 mrt
  • Margit Timmen
  • 406
  • 1

De informele aanpak draait om persoonlijk contact, snelle oplossingen en een focus op wat belangrijk is voor de bezwaarmaker. Het is geen wondermiddel, maar helpt bij het overbruggen tussen de ‘systeemwereld’ van de overheid en de ‘leefwereld’ van de bezwaarmaker. Voor wie? De kennisbank is voor bezwaarbehandelaars, leidinggevenden en projectleiders bij gemeenten en overheden die met de informele aanpak willen starten of deze verder willen o...

Margit Timmen
De Raadbaak
  • sep 2024
  • Petra van Vulpen
  • 925

Pillar page - Kandoor

https://kandoor.nl/onderwerpen

Op zoek naar informatie over financi??n? Kies uit onze verschillende onderwerpen, zoals: belastin...

Petra van Vulpen
De Raadbaak
  • aug 2024
  • Alice Hesp
  • 791

Samenwerken aan ‘Van klacht naar kans!’ Problemen omzetten in mogelijkheden voor groei en verbetering. Graag stel ik mij aan jullie voor. Mijn naam is Alice en ik ben sinds 2020 werkzaam als onafhankelijk klachtenfunctionaris in de VVT en GGZ. In mijn functie merk ik steeds vaker dat het breed samenwerken met verschillende instanties, waaronder gemeentes, ontzettend belangrijk is om snel tot goede oplossingen te komen voor de kwesties die m...

Alice Hesp
De Raadbaak

Online bijeenkomst: aanhoudend en grensoverschrijdend klaaggedrag

15:00 - 16:00CategorieBijeenkomst
  • 1696
  • 42

Klachtbehandeling gaat vaak goed. Toch kom je als klachtbehandelaar soms voor uitdagingen te staan. Bijvoorbeeld wanneer een burger blijft bellen of schrijven over een klacht die al afgehandeld is. Of als je bij het behandelen van een klacht uitgescholden of geïntimideerd wordt. Dit zijn voorbeelden van aanhoudend of grensoverschrijdend klaaggedrag. Wanneer en hoe stel je als klachtbehandelaar grenzen als je met dit soort klaaggedrag te maken ...

De Raadbaak

De Raadbaak

De Raadbaak

Zoek

Recent actief

m.devrieshoogerwerff@bloemendaal.nl
Natalia Molina
Ella Visser
Marlou Kortenhoeven
Andre van Mierlo
Conny
Mark Helmink
BD
Jacco Schotsman
Liesbeth Boon
jessica kroon
Farhad Azizi

Over deze groep

Deel hier je kennis, signalen of start een gesprek.

  • status: publiek
  • gestart op: okt 2020
  • 43 leden
  • 228 berichten