• 15 dec
  • Lys-Anne Sirks
  • 57

Vanuit de Ombudsman doen we onderzoek naar ervaringen van mensen die contact met ons opnemen, zoals u via onze community. We willen graag bereikbaar zijn op een manier die u prettig vindt. Via onderstaande link komt u bij een korte vragenlijst van maximaal 4 minuten invultijd. Uw mening is voor ons enorm waardevol! We gaan met alle feedback aan de slag om het contact met de Ombudsman verder te verbeteren. Bedankt voor uw bijdrage! https://w...

Lys-Anne Sirks
De Raadbaak
  • 8 dec
  • Lys-Anne Sirks
  • 91

Op maandag 2 december werd de webinar "Samen helpen we de burgers verder" georganiseerd. In deze sessie nam Adviseur Professionele Klachtbehandeling Mohamad Alhadjri de deelnemers mee in een reis door de werking van de Nationale Ombudsman. Van de organisatie zelf, tot het proces van klachtbehandeling en de verdere initiatieven die we samen kunnen ondernemen als Nationale ombudsman en professionals om burgers te ondersteunen. Heb je de webinar ...

Lys-Anne Sirks
De Raadbaak
  • 1 sep
  • Stefan
  • 284

Het Juridisch Loket start deze maand inloopspreekuren in Hoogeveen en Nieuw-Buinen. Iedereen met een juridische vraag en een laag inkomen kan hier gratis en zonder afspraak langskomen voor informatie, advies en persoonlijke hulp. De inloopspreekuren zijn bedoeld om de afstand tot juridische hulp voor Drenten te verkleinen. Naast deze nieuwe spreekuren blijven Drenten welkom op de bestaande vestigingen van het Juridisch Loket in Emmen en Assen ...

Stefan
De Raadbaak
  • 24 jul
  • Kelly Reimert
  • 447

Die oproep doen we in een nieuw format op onze LinkedIn-pagina. We presenteren een casus waarbij een burger een probleem heeft met de overheid. Vervolgens vragen we onze volgers om mee te oordelen en te bekijken of hun oordeel overeenkomt met dat van de ombudsman. Wil jij als professional ook mee oordelen? Of ben je benieuwd wat het standpunt van de ombudsman was in deze casus? Je kunt het teruglezen in dit LinkedIn-bericht. Hier een kleine pr...

Kelly Reimert
De Raadbaak
  • 15 jul
  • Lys-Anne Sirks
  • 453

Nationale ombudsman Reinier van Zutphen en Kinderombudsvrouw Margrite Kalverboer komen naar Drenthe. Woensdag 5 tot en met vrijdag 7 november staan in het teken van ontmoetingen met burgers en professionals, waarin we lokale signalen, kennis en informatie met elkaar uitwisselen. Momenteel zijn we bezig met het samenstellen van het programma en daar kunnen we jouw kennis bij gebruiken. We horen graag wat er speelt in de provincie. Waar móeten w...

Lys-Anne Sirks
De Raadbaak
  • mrt 2025
  • Margit Timmen
  • 638
  • 1

De informele aanpak draait om persoonlijk contact, snelle oplossingen en een focus op wat belangrijk is voor de bezwaarmaker. Het is geen wondermiddel, maar helpt bij het overbruggen tussen de ‘systeemwereld’ van de overheid en de ‘leefwereld’ van de bezwaarmaker. Voor wie? De kennisbank is voor bezwaarbehandelaars, leidinggevenden en projectleiders bij gemeenten en overheden die met de informele aanpak willen starten of deze verder willen o...

Margit Timmen
De Raadbaak
  • sep 2024
  • Petra van Vulpen
  • 1200

Pillar page - Kandoor

https://kandoor.nl/onderwerpen

Op zoek naar informatie over financi??n? Kies uit onze verschillende onderwerpen, zoals: belastin...

Petra van Vulpen
De Raadbaak

De Raadbaak

De Raadbaak

Zoek

Recent actief

Niki Frinking- van Loon
Saske van den Broek
Conny
Liesbeth Boon
m.devrieshoogerwerff@bloemendaal.nl
Ilse Geerligs
Esther van der Meulen
Natalia Molina
Andre van Mierlo
Björn Broekhof
Nicole Sangen
Ella Visser

Over deze groep

Deel hier je kennis, signalen of start een gesprek.

  • status: publiek
  • gestart op: okt 2020
  • 44 leden
  • 233 berichten