Agenda

Webinar Raadbaak: burgerperspectief, een praktische aanpak

14:30-15:30LocatieTeamsCategorieBijeenkomst
  • 1
  • 401
  • 8

Op 4 september organiseren we een webinar, o.a. in aanwezigheid van Nationale ombudsman Reinier van Zutphen. De overheid handelt nog te weinig vanuit de vraag: wat is een behoorlijke manier van doen? Terwijl het antwoord vaak eenvoudig is: persoonlijk contact en luisteren naar de behoeften van burgers en kinderen. Het is een plicht van de overheid om burgers zelf op te zoeken. Om te luisteren. En dan te doen wat nodig is. Reinier van Zutphen: ...

  • Wo 4 sep
  • 14:30-15:30
De Raadbaak

Online bijeenkomst: professionele klachtbehandeling

11:00-12:00LocatieWebinar onlineCategorieBijeenkomst
  • 204
  • 20

Professionele klachtbehandeling vraagt bijzondere vaardigheden bij klachtbehandelaars. Je krijgt te maken met lastige gesprekken, conflicten en soms ingewikkelde klachten. Deze online bijeenkomst is gericht op doen en ervaren. Lang niet elke situatie past binnen regels of voorschriften over hoe je het meest passend moet handelen. Des te belangrijker dat je het antwoord paraat hebt op vragen als: Hoe herken je onvrede vóórdat het een klacht is...

  • Do 10 okt
  • 11:00-12:00
De Raadbaak

Online bijeenkomst: aanhoudend en grensoverschrijdend klaaggedrag

15:00-16:00CategorieBijeenkomst
  • 269
  • 20

Klachtbehandeling gaat vaak goed. Toch kom je als klachtbehandelaar soms voor uitdagingen te staan. Bijvoorbeeld wanneer een burger blijft bellen of schrijven over een klacht die al afgehandeld is. Of als je bij het behandelen van een klacht uitgescholden of geïntimideerd wordt. Dit zijn voorbeelden van aanhoudend of grensoverschrijdend klaaggedrag. Wanneer en hoe stel je als klachtbehandelaar grenzen als je met dit soort klaaggedrag te maken ...

  • Di 29 okt
  • 15:00-16:00
De Raadbaak