Agenda

Online bijeenkomst: professionele klachtbehandeling

11:00-12:00LocatieWebinar onlineCategorieBijeenkomst
  • 466
  • 31

Professionele klachtbehandeling vraagt bijzondere vaardigheden bij klachtbehandelaars. Je krijgt te maken met lastige gesprekken, conflicten en soms ingewikkelde klachten. Deze online bijeenkomst is gericht op doen en ervaren. Lang niet elke situatie past binnen regels of voorschriften over hoe je het meest passend moet handelen. Des te belangrijker dat je het antwoord paraat hebt op vragen als: Hoe herken je onvrede vóórdat het een klacht is...

  • Do 10 okt
  • 11:00-12:00
De Raadbaak

Online bijeenkomst: aanhoudend en grensoverschrijdend klaaggedrag

15:00-16:00CategorieBijeenkomst
  • 532
  • 36

Klachtbehandeling gaat vaak goed. Toch kom je als klachtbehandelaar soms voor uitdagingen te staan. Bijvoorbeeld wanneer een burger blijft bellen of schrijven over een klacht die al afgehandeld is. Of als je bij het behandelen van een klacht uitgescholden of geïntimideerd wordt. Dit zijn voorbeelden van aanhoudend of grensoverschrijdend klaaggedrag. Wanneer en hoe stel je als klachtbehandelaar grenzen als je met dit soort klaaggedrag te maken ...

  • Di 29 okt
  • 15:00-16:00
De Raadbaak

Online bijeenkomst met de Kinderombudsman

10:00-11:00LocatieWebinar onlineCategorieBijeenkomst
  • 1
  • 375
  • 9

Op 6 maart zal Kinderombudsman Margrite Kalverboer aanwezig zijn om kennis te maken met de profesionals op de Raadbaak. Het werk van de Kinderombudsman is je wellicht niet zo bekend. Wat doet een Kinderombudsman en wat is het verschil met de Nationale ombudsman? Het beste besluit voor het kind Heb je in je werk met volwassenen voldoende rekening gehouden met de belangen van aanwezige kinderen en jongeren? Denk bijvoorbeeld bij schuldhulpverle...

  • Do 6 mrt
    2025
  • 10:00-11:00
De Raadbaak