Zoekresultaten

  • Op maandag 2 december werd de webinar "Samen helpen we de burgers verder" georganiseerd. In deze sessie nam Adviseur Professionele Klachtbehandeling Mohamad Alhadjri de deelnemers mee in een reis door de werking van de Nationale Ombudsman. Van de organisatie zelf, tot het proces van klachtbehandeling en de verdere initiatieven die we samen kunnen ondernemen als Nationale ombudsman en professionals om burgers te ondersteunen. Heb je de webinar gemist of wil je de belangrijkste inzichten nog ee...

  • We willen nog een webinar organiseren, waar ook de Nationale ombudsman Reinier van Zutphen bij aanwezig is. Graag jullie input: waar zou je het over willen hebben? Bij de afgelopen bijeenkomst live op kantoor bleek er veel animo te zijn om specifieke casustiek te bespreken. Geldt dit nog steeds? Laat een reactie hier achter!

  • Ha allen, Het volgend Raadbaak webinar met Reinier van Zutphen zal plaatsvinden op 19 mei van 9.15 -10.15. Je kunt er hier via de agenda voor aanmelden. Onder het event kun je al vragen stellen of discussie punten inbrengen. Waar loop jij als professional tegen aan wanneer je een cliënt helpt om een klacht in te dienen? Wat is er voor nodig om het proces van klachtbehandeling te verbeteren?

  • Opzet webinar: Ronde tafel gesprek tussen Reinier van Zutphen, Jolanda Meijer (Concern Klachtencoördinator bij de gemeente Utrecht), Hugo Aalders (Directeur directie dienstverlening Sociale Verzekeringen bij de SVB), en Caroline Luttmer (Hoofd Ombudsplein Nationale ombudsman). Stel je vraag over het onderwerp voorafgaand aan het Webinar hier onder in de reacties. Tijdens het webinar is het mogelijk vragen via de chat te stellen. Waar gaat dit webinar over? Maatschappelijke professionals en ...

  • Op 24 november is het webinar met Reinier van Zutphen en Houda Loukili over het doorbreken van systemen. Systemen van regels en procedures waar professionals in hun dienstverlening aan burgers constant mee te maken hebben. Tijdens dit webinar gaan we graag in op jullie vragen en casussen. Om zo goed mogelijk gebruik te maken van de tijd die we samen hebben, wil ik jullie vragen om hier op het platform alvast jullie vragen te stellen. Het delen van een casus of een ‘best practice’ die gaat ove...

  • Systemen doorbreken: Wat als je cliënt vastloopt? Ben jij ook een professional die het beste wil voor je cliënt? En kun je die dienstverlening niet optimaal leveren omdat jij of je cliënt vastloopt in wetten, regels en procedures? Of heb jij juist manieren gevonden om die wereld van systemen te doorbreken? De Nationale ombudsman, Reinier van Zutphen, spreekt jou hier graag over tijdens de gratis webinar ‘Systemen doorbreken’ op 24 november van 09.15 tot 10.15 uur. Samen met Houda Loukili – e...