Een tijd geleden vroegen we hier op de Raadbaak om de vragenlijst van het tweejaarlijks onderzoek van de Kinderombudsman door te sturen aan alle kinderen waar je professioneel mee werkt of die je kent.
Donderdag 10 oktober hebben we een online webinar gehad over professionele klachtbehandeling.
Hi!
Ondanks het succes van "kandoor", een online vrijwilligersdienst die per jaar meer dan 1.5 miljoen vragen beantwoordde mbt financiele vragen (inkomen, belastingdienst, schulden, uitkeringen enz....), is door APG per 31 augustus de stekker uit deze vrijwilligersorganisatie getrokken.
Hoi, ik ben Harold en ik help organisaties - waaronder relatief veel overheden - om massaal te horen wat inwoners én medewerkers in al hun diversiteit kunnen en willen delen (vertellen en duiden) en daarvan sturingsinformatie te maken van Straat tot Raad en Tweede Kamer
Samenwerken aan ‘Van klacht naar kans!’ Problemen omzetten in mogelijkheden voor groei en verbetering.
Hallo, Graag stel ik mij voor.
Situatie: een cliënt vraagt een maatwerkvoorziening aan.
In september organiseren we een webinar Burgerperspectief, een praktische aanpak en spreken we je graag over deze gewenste burgergerichte aanpak.
Goed nieuws.