Leden van deze groep
- Klachtenadviseur
- Gemeente Haarlemmermeer
Klachtenadviseur bij het Klachtenmeldpunt van de gemeente Haarlemmermeer.
- Communitymanager
- De Nationale Ombudsman
Sinds juni 2025 ben ik vanuit de Nationale ombudsman de communitymanager van de Raadbaak. Ideeën, vragen, tips? Neem zeker contact op! Je kan mij mailen op l.sirks@nationaleombudsman.nl
- Adviseur Klachtbehandeling
- Nationale ombudsman
Adviseur Klachtbehandeling bij de Nationale ombudsman. Gericht op aanhoudend en grensoverschrijdend (klaag)gedrag. Kennis over Belastingen en toeslagen.
- Juridisch adviseur
- Gemeente Goirle
- Secretaris awb-adviescommissie
- Provincie Utrecht
- coördinator klachten / adviseur privacy en juridische zaken
- gemeente Utrechtse Heuvelrug
- Senior adviseur Klachtbehandeling en Aanhoudend en Grensoverschrijdend klaaggedrag
- Nationale ombudsman
Ik ben senior adviseur Klachtbehandeling bij de Nationale ombudsman. Vanuit die rol houd ik mij bezig met de Ombudsvisie op Professionele Klachtbehandeling en het omgaan met aanhoudend en grensoverschrijdend klaaggedrag.
- plv. gemeentelijke ombudsman
- Gemeente Oost Gelre
- Jurist
- Provincie Noord Brabant
- Juridisch adviseur en klachten coördinator
- Gemeente Bloemendaal
Al 25 jaar werk ik voor gemeenten in verschillende functies. Meestal werk ik buiten mijn woonplaats Amsterdam. Ik woon samen met mijn jongste zoon.
- Klachtbehandelaar
- Gemeente Utrecht
- Klachtencoördinator
- Ministerie van Justitie & Veiligheid
- klachtenfunctionaris en coach
- gemeente Amersfoort
Klachtbehandeling, jurist privaatrecht/aansprakelijkheid, coach
- Klachtenfunctionaris
- AA gemeente Aalsmeer-Amstelveen
- Klachtencoördinator / Juridisch beleidsmedewerker
- Gemeente Son en Breugel
- Sociaal Raadslieden/publiekscontacten
- Gemeente Zwijndrecht
- klacht coördinator, mediator en adviseur
- gemeente Texel
- Adviseur Klachtbehandeling/Klachtencoördinator
- Gemeente
- Klachtbehandelaar
- VWS
- Stragisch adviseur particpatie
- Provincie Flevoland
Over deze groep
In deze groep bespreken we vragen en delen we kennis met betrekking tot klachtbehandeling met als doel van elkaar te leren en het proces van klachtbehandeling te verbeteren.
- status: publiek
- gestart op: mei 2022
- 70 leden
- 20 berichten