- 8 sep
- Lys-Anne Sirks
- ·
- Aangepast 4 aug
- 1
- 283
- 18 sep
- Lys-Anne Sirks
- 234
Onlangs vond in Den Haag een inspirerende en interactieve training plaats voor leden van de online community de Raadbaak, georganiseerd door de Nationale ombudsman. De dag stond volledig in het teken van professionele klachtbehandeling vanuit het perspectief van de burger. Er was veel ruimte voor kennisuitwisseling, praktijkvoorbeelden en verdieping. Onder begeleiding van Natalia Molina Espeleta, senior adviseur Professionele Klachtbehandeling...
- okt 2024
- BD
- 1
- 1330
Donderdag 10 oktober hebben we een online webinar gehad over professionele klachtbehandeling. De presentatie vind je hieronder bij documenten.
- apr 2024
- Sandra van Bergen
- 2
- 658
- nov 2023
- Conny
- 541
We kregen flink wat aanmeldingen binnen en daar zijn we blij mee. Maar niet iedereen kan gelijk meedoen. De intervisiegroep bestaat maar uit 6 of 7 deelnemers. Eerste groep zit vol Dit betekent dat we een aantal vakgenoten teleurstellen. En dat is jammer. We hebben nog wel een reservelijst. Iedereen die zich heeft aangemeld is inmiddels persoonlijk geïnformeerd. De intervisor is geregeld. We starten begin 2024 met een reeks van 5 bijeenkomsten...
- aug 2023
- Conny
- 537
Intervisie voor klachtbehandelaars (leren van elkaar) - doe je mee? - Raadbaak
- 1465
- 9
- mei 2022
- Tamar Berger
- 11
- 924
- jun 2022
- Rutger Miltenburg
- 3
- 829