Benieuwd hoe de klachtprocedure eruit ziet bij de ombudsman. Ik krijg sterk de indruk dat ze geen proces beschrijving hebben opgesteld of ze houden zich daar niet aan
Klopt dat doe ik ook. Worden afspraken niet nagekomen. Altijd maar de vraag of er überhaupt gereageerd wordt. Mooi zo'n proces beschrijving maar als er niet aan gehouden wordt heb je er nog niks aan.
Ik wacht inmiddels alweer 4 maand op een reactie van de ombudsman. Elke maand vraag ik wanneer ik een antwoord kan verwachten. Tot op heden nog geen reactie gekregen. 4 week terug via de app de reactie.
De beloofde brief zou bijna af zijn. inmiddels weer 4 week verder.
Reacties
Dank voor de voorbeelden. Ik ben ook bezig om een procesbeschrijving te maken. Het geeft mij inspiratie.
Hallo @nielsbosman5
De Nationale Ombudsman werkt aan de hand van een interne klachtregeling en staat openbaar beschikbaar op de website van de Nationale Ombudsman.
Beantwoordt dat je vraag voldoende?
Dat komt iig totaal niet overeen met de praktijk
Ik begrijp dat jij een andere ervaring hebt.
Je kan ook altijd mailen naar post@nationaleombudsman.nl met eventuele vragen of klachten.
Klopt dat doe ik ook. Worden afspraken niet nagekomen. Altijd maar de vraag of er überhaupt gereageerd wordt. Mooi zo'n proces beschrijving maar als er niet aan gehouden wordt heb je er nog niks aan.
Uiteindelijk moet je dan een klacht over de uitvoering van de klachten procedure sturen en verzand je in een vicieuze cirkel
Ik wacht inmiddels alweer 4 maand op een reactie van de ombudsman. Elke maand vraag ik wanneer ik een antwoord kan verwachten. Tot op heden nog geen reactie gekregen. 4 week terug via de app de reactie.
De beloofde brief zou bijna af zijn. inmiddels weer 4 week verder.