Proces beschrijving klachten ombudsman

  • nov 2022
  • Niels Bosman
  • 7
  • 741
Niels Bosman
De Raadbaak
  • Kirsten Wagenaar
  • Monique Tabbers

Benieuwd hoe de klachtprocedure eruit ziet bij de ombudsman. Ik krijg sterk de indruk dat ze geen proces beschrijving hebben opgesteld of ze houden zich daar niet aan

Reacties

7 reacties, meest recent: 14 maart 2023
  • Dank voor de voorbeelden. Ik ben ook bezig om een procesbeschrijving te maken. Het geeft mij inspiratie.

    Monique Tabbers
  • Dat komt iig totaal niet overeen met de praktijk

    Niels Bosman
  • Klopt dat doe ik ook. Worden afspraken niet nagekomen. Altijd maar de vraag of er überhaupt gereageerd wordt. Mooi zo'n proces beschrijving maar als er niet aan gehouden wordt heb je er nog niks aan.

    Niels Bosman
  • Uiteindelijk moet je dan een klacht over de uitvoering van de klachten procedure sturen en verzand je in een vicieuze cirkel

    Niels Bosman
  • Ik wacht inmiddels alweer 4 maand op een reactie van de ombudsman. Elke maand vraag ik wanneer ik een antwoord kan verwachten. Tot op heden nog geen reactie gekregen. 4 week terug via de app de reactie.

    De beloofde brief zou bijna af zijn. inmiddels weer 4 week verder.

    Niels Bosman