Onlangs vond in Den Haag een inspirerende en interactieve training plaats voor leden van de online community de Raadbaak, georganiseerd door de Nationale ombudsman.
Beste allen, Ik maak steeds vaker mee dat een inwoner een voorwaardelijke klacht indient.
Naast het stellen van vragen en delen van tips en kennis halen we op de Raadbaak ook signalen op.
Beste, Binnenkort houden wij een hoorzitting over een klacht.
In hoeverre mag je een leidinggevende informeren over klachten ( gedrag en functioneren) over medewerkers.
Donderdag 10 oktober hebben we een online webinar gehad over professionele klachtbehandeling.
Hallo, In verband met de onderbouwing van een voorstelling tot uitbreiding van de formatie zou ik graag van andere gemeenten, vergelijkbaar in grootte met de onze (circa 90.000 inwoners), horen wat de formatie is voor klachtencoördinator en voor secretaris van de bezwaarschriftencommissie.
De Nationale Ombudsman stelt behoorlijkheidsnormen vast.
We kregen flink wat aanmeldingen binnen en daar zijn we blij mee.
Ik ben benieuwd of andere gemeentes bij formele klachtbehandeling altijd een oordeel geven in de vorm van gegrond/ongegrond (of deels)?